پرواز تا خداوند

 اگر دلت گرفت منت زمین را نکش
راه اسمان باز است پر بکش
او همیشه اغوشش باز است نگفته تو را میخواند
اگر هیچ کس نیست خدا که هست.........

 

پ.ن

پیش به سوی پرواز



نظرات شما عزیزان:

anahita
ساعت22:26---5 شهريور 1392
یک غریبه می خواهم

بیاید بنشیند فقط سکوت کند

و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...

تا کمی کم شود این همه بار ...

بعد بلند شود و برود

انگار نه انگار...
پاسخ:ممنون


امیر عباس
ساعت15:04---28 مرداد 1392
سلام به شما دوست عزیز خیلی وب عالی داری همه چیش عالیه دمت گرم من خیلی دوست دارم با شما لینک کنم لطفا بیا یه سر بزن اگه د وست داشتی یه لینک بکنیم ممنونم

mli
ساعت13:21---28 مرداد 1392
خیلی بدی دلم ازدست گرفت اون جوری صحبت کردی

آرشیتکت
ساعت1:07---28 مرداد 1392
سلام وب قشنگی داری بیشتر روش کار کنی عالی میشه

به من هم سربزن

تبادل لینک اتوماتیک رایگان با سایت پیج رنک2

link.architectur.ir

آپلودسنتر

up2.architectur.ir

ممنون عزیزم
پاسخ: ممنون واسه دلگرمیتون


شهرزاد
ساعت22:25---27 مرداد 1392
ترس از گناهامون،دست و بالمونو بسته...خیلی وقته پرواز از یادمون رفته....
پاسخ: شما از خود خدا کمک بخواه پرواز رو هم یادت میده..شک نکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 22:12 | نويسنده : آتریسا |